Generalforsamlingen 2021 blev gennemført i god ro og orden, til trods for afbud fra både den ene og den anden foredragsholder. Men sygdom kan man ikke holde sig for og i disse tider tager man ingen chancer.

Der var ikke den store opbakning til dette års generalforsamling og det kan der være mange  grunde til, men i bestyrelsen er vi nysgerrige på, hvad vi kan gøre bedre næste gang. I kreds Limfjord vil vi meget gerne gå vores medlemmer i møde og udbyde foredrag og afholde arrangementer som har jeres interesse og derfor har vi udarbejdet en brugerundersøgelse, som vi håber så mange medlemmer som muligt vil besvare. Hjælp os med at blive bedre til at hjælpe jer : Brugerundersøgelse

I første omgang glæder vi os over at kunne invitere til et spændende foredrag den 25 august om “Autisme og Relationer” v. Louise Egelund Jensen, som er en erfaren foredragsholder og dygtig formidler, især når det kommer til at give et indblik i autisme set indefra.

Med det sagt, vil jeg ønske jer alle en god sommer

Mvh.

Katharina Stendys Hammer – Formand

I det følgende finder i referatet fra generalforsamlingen, samt formandsberetningen.

Generalforsamling 24 juni – referat

Formandsberetning Kreds Limfjord 2021