Kære medlem af Kreds Limfjord

2022 er allerede godt i gang og vi går på mange måder lysere tider i møde. Foråret er lige om hjørnet og vi har flere forskellige arrangementer i støbeskeen, som vi håber på i vil være med til. Samtidig er det også tid til at indkalde til årets generalforsamling, derfor opfordrer vi jer alle til at sætte kryds i kalenderen

I år får vi besøg af vores landsformand Kathe Bjerggaard Johansen, som vil holde et spændende oplæg om retssikkerhed.

Derudover har vi mange andre spændende arrangementer på programmet her i foråret, i næste måned starter der igen Søskendenetværk op på Krabbeshus heldagsskole i Skive og så har vi et længe ventet comedyevent for unge med autisme og så kommer der både et webinar og et fysisk foredrag om emnet, autisme, seksualitet og kønsidentitet.

Mere information om de enkelte arrangementer følger, men sæt gerne kryds følgende datoer:

Søskendenetværk

Søskende kommer ofte i klemme i familier med en autistisk bror eller søster. Autisme er et usynligt handicap og det kan være svært at forstå både den autistiske søskendes reaktioner og egne reaktioner i familiesamspillet. Det kan ligeledes være svært for barnet eller den unge at få talt med nogen om sine vanskeligheder, samt få relevant hjælp til at ændre eventuelle negative reaktionsmønstre.

Kurset afvikles på Krabbeshus Heldagsskole, Strandvejen 11, 7800 Skive.

Onsdag d. 2. marts

Mandag d. 7. marts

Onsdag d. 16. marts

Mandag d. 21. marts

Onsdag d. 6. april

Onsdag d. 20. april

Alle dage i tidsrummet fra 16.30 – 18.30.

Tilmelding

Der er et maksimum af 15 deltagere på holdet, skulle der være flere tilmeldte vil der blive oprettet en venteliste.

Tilmelding skal ske senest fredag d. 25. februar via følgende link:

350 kr. pr. deltager

Generalforsamling Kreds Limfjord

Kreds Limfjord inviterer alle sine medlemmer og andre interesserede til at deltage i vores generalforsamling 2022 torsdag d. 10. marts 2022

Vi glæder os meget til at se vores medlemmer, denne gang under helt normale forhold, og fortælle om året der gik. Vi får i år samtidig besøg af vores landsformand Kathe Bjerregaard Johansen, som vil holde et oplæg om retssikkerhed. Mere information og en separat invitation følger en af de nærmeste dage – men sæt kryds i kalenderen

Dato og tid:

Torsdag d. 10. marts 2022

Sted:

Krabbeshus Heldagsskole

Strandvejen 11

7800 Skive

Comedyevent v. Olav Lundsgaard

Kreds Limfjord har den store fornøjelse af at invitere vores unge medlemmer mellem 15 og 30 år, til en aften i komikkens tegn, til standupcomedy med komiker Olav Lundsgaard.

Olav Lundsgaard er selv autist og en spirende ung komiker, som siden 2013 har stået på forskellige comedyscener rundt om i hele landet, blandt andet som opvarmning for Mick Øgendahl, Nikolaj Stokholm og Tobias Dybvad samt med sit eget Onemanshow, som blev udsolgt på Comedy Zoo. Olavs er kendt for sin selvironi, samfundskritiske humor og jokes om både hverdagssituationer og sit eget liv.

Udover diverse comedy nights, festivaler og open mics nåede han også finalen ved DM i stand-up 2018 på Bremen Teater, der blev sendt på TV 2 Zulu.

Vi håber på at se en masse unge mennesker til en sjov og hyggelig aften.

Tid:

Lørdag d. 26. marts 2021

Dørene åbnes kl. 19.00

Showet starter 19.30 og varer ca. 30 min

Arrangementet slutter 20.30

Sted:

DRIVHUSET– Østergade 25, 7800 Skive

Pris:

Gratis for medlemmer af Kreds Limfjord (husk at angive medlemsnummer)

75,- kr. for ikke medlemmer

Ledsagere er gratis

Tilmelding: