Generalforsamling i Kreds Limfjord og foredrag v. Maj-Britt Løgstrup om IT teknologiens muligheder i en hverdag med Autisme og ADHD

Corona har sat en stopper for mangt og meget gennem det forgangne år og vi har i Kreds limfjord ikke haft mulighed for at stå ansigt til ansigt med vores medlemmer, siden vores sidste generalforsamling for mere end 1 år siden. Men endelig er det blevet tid, alle de sidste detaljer er faldet plads og nu tror vi på det. Vi håber I har reserveret datoen, for vi glæder os til at se jer og står klar med kaffe og kage når i kommer.

Program:

Kl. 19.00:

Velkommen

Charlotte Kirstine Kristensen, frivillighedskoordinator v. frivilligcenter mors vil kort fortælle lidt om hvad arbejdet i frivilligcenter Mors går ud på og hvilke tilbud de har

Kl. 19.15:

Kl. 20.00 – 21.00

Foredrag v. Maj-Britt Løgstrup Sørensen om IT teknologiens muligheder i en hverdag med Autisme og ADHD. Maj-Britt vil give et indblik i, hvad skal der skal til for at implementere et socialt – kommunikativt It-redskab i hverdagen og hvordan man kan hjælpe med en visuelt baseret struktur ved brug af Ipad og Tablet.

Der vil blive vist forskellige Apps, som går ind og arbejder med børns faglige, personlige og sociale kompetencer og udfordringer. Maj-Britt vil blandt andet også vise forskellige Apps der kan hjælpe med at skabe en overskuelighed, forudsigelighed og visuel anerkendende adfærdsguidning og man fortælle lidt om, hvordan man kan også kan arbejde med konflikthåndteringsredskaber gennem IT teknologien.

Dato og tid:

Torsdag d. 24. juni 2021

Sted:

Skovparken, Østergade 37 lokale A og B, 7900 Nykøbing M

Dagsorden og indkomne forslag:

Dagsorden ifølge vedtægterne.
Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hånde på formand@kredslimfjord.dk senest torsdag d. 17. juni 2021

Praktisk:

I år skal man grundet Covid-19 tilmelde sig på forhånd og det er vigtigt af hensyn til eventuel smitteopsporing, at man udfylder alle oplysninger.

Man skal bære mundbind indtil man sidder på sin plads og hvis man igen rejser sig op.

Husk gyldigt coronapas!

Tilmelding kan ske via dette link: Tilmeld

Vi ser frem til nogle hyggelige timer sammen og håber mange vil deltage:

Bestyrelsen Kreds Limfjord